[Pardus-kullanicilari] korsan yazılım

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
26 Ara 2010 Paz 19:30:02 EET

Pazar 26 Aralık 2010 02:38:48 tarihinde Hasan Bektaş şunları yazmıştı:
> Yazdıklarımı muhtemelen biliyorsundur.  Benim pardus hastalığım
> pardusla ilgili ilk haberin çıktığı yıldan beri sürüyor. Pardus 1.0 cd'sini
> saklıyorum. Çerçeveletip  duvara asacağım ama asıl önemli olan
> sebep, Erkan Tekman'ın en az Bill Gates kadar yetenekli, ekibinin
> silikon vadisi çalışanları kadar becerikli olduğuna dair inancımdır.

Sayın Bektaş,

Bu tip karşılaştırma ve benzetmeler yapmamanızı affınıza sığınarak rica
edeceğim. Yalnızca işimizi tam ve doğru yapmaya çalıştığımızı söyleseniz
yeterli, çünkü yaptığımız sadece bu.,

Ancak ekip konusunda tevazuda bulunmayacağım: Pardus projesinin başından bu
yana Türkiye özgür yazılım ortamının en kaliteli ekibine sahip olmamız ürünün
başarısında son derece önemli bir etken olmuştur. Şu sırada 3. nesil
geliştiricilerinin oryantasyon ve adaptasyon süreçleri devam ederken
rahatlıkla söyleyebilirim ki, Pardus ekibi, Türkiye ve dünyada her yazılım ve
bilişim projesi yöneticisinin sahip olmak isteyeceği, ve sadece bu nedenle
bana gıptayla baktığı, bir bilgi birikimi, deneyim, enerji ve heyecana sahip.
Nesilden nesle bu özellikleri aktarabiliyor olmamız da Pardus'un sürekliliği
ve sürdürülebilirliğinin en önemli güvencesi.

Saygılarımla,

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE