[Pardus-kullanicilari] Kurulum problemi

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
18 Ara 2010 Cmt 18:00:19 EET

Merhaba,

18 Aralık 2010 17:48 tarihinde Server Acim <serveracim at gmail.com> yazdı:

> "sda5" olması gereken ve 2000 MB yer gözüken alanın ise, "swap" olması
> için ayarlamayı yapıyorum ve OK düğmesine tıklıyorum.
>
> http://img46.imageshack.us/f/1003483b.jpg/
>
> Ve ardından aşağıdaki ekran görüntüsünü görmekte olduğunuz hatayı
> alıyorum.

Yukarıdaki aşamada swap alanı oluştururken bağlama noktası olarak "/" yani
kök dizin seçiyor gibi görünüyorsunuz.
oradaki açılır menüde varsa /swap seçebilirsiniz.

> http://img207.imageshack.us/f/1003485e.jpg/
>
> Nerede yanlış yaptığım konusunda yardımcı olabilir misiniz?

verdiği hata mesajı pek insancıl değil :) ama önceki ekrandakilere göre 2
tane kök dizin seçiyor gibi oluyorsunuz ve bundan şikayet ediyor gibi...