[Pardus-kullanicilari] Kurulum problemi

Server Acim serveracim at gmail.com
18 Ara 2010 Cmt 17:48:49 EET

Merhaba,
Biraz sonra anlatacak olduğum hatayı DVD'den kurarken de alıyorum,
USB'den kurmaya çalışırken de alıyorum.

Ve aynı hatayı hem "Pardus Kurumsal 2 - Beta" kurmaya çalışırken ve
"Pardus 2011 - Nightly - 20101217" kurmaya çalışırken de alıyorum.

Bir yerde bir hata yapıyorum galiba ama nerede?

Aşağıdaki ekran görüntüsüne bir bakınız:
http://img691.imageshack.us/f/1003482f.jpg/

Bu ekran görüntüsü "Pardus 2011 - Nightly - 20101217" USB kurulum
sırasında alındı. "sda1 ve sda2"de Ubuntu var.

Bölümleme sırasında, "sda3 = / = kök dizini" olarak, "sda4 = /home"
dizini olarak ayarlandı.

"sda5" olması gereken ve 2000 MB yer gözüken alanın ise, "swap" olması
için ayarlamayı yapıyorum ve OK düğmesine tıklıyorum.

http://img46.imageshack.us/f/1003483b.jpg/

Ve ardından aşağıdaki ekran görüntüsünü görmekte olduğunuz hatayı
alıyorum.

http://img207.imageshack.us/f/1003485e.jpg/

Nerede yanlış yaptığım konusunda yardımcı olabilir misiniz?

Sevgiler.

--
Server ACİM
- Besteci (Composer)