[Pardus-kullanicilari] Kablosuz internet

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
15 Ara 2010 Çar 12:14:42 EET

Arkadaşlar en son dün gece kablolu olarak internete bağlanarak bütün
güncellemeleri yapmama rağmen ben hala kablosuz olarak internete
bağlanamıyorum. Modeme şifre girdiğim zaman internete bağlanmıyor ama
şifresiz bütün modemlere rahatlıkla bağlanabiliyorum. Eğer bu hata
düzeltilmez ise zannedersem benim için Pardus 2011 hayal den öte bir şey
olmayacak gibi duruyor.

Sistemim:

İntel Core i5 İşlemci

350 Gb harddisk

4 Gb ram

1 Gb Ati Ekran Kartı

ATHEROS AR9285 WİRELESS NETWORK ADAPTER

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK