[Pardus-kullanicilari] pardus 2011 beta2 nvidia kurulum

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
14 Ara 2010 Sal 23:48:41 EET

Merhaba,

14 Aralık 2010 23:42 tarihinde ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com> yazdı:

> Merhaba,
>
> Pardus 2011 beta2 x64 kurdum. nvidia 8600GT ekran kartım var. 2009'da
> kartın kurulumu ekran ayarlarından basitçe gerçekleştiriliyordu. Ekran
> ayarlarına girdiğimde sadece monitöre ait bilgilere rastladım. nvidia'nın
> sürücüsünü nasıl kuracağım?

Pardus 2011'de nvidia ekran kartları için varsayılan olarak nouveau sürücüsü
kullanılıyor. Dediğinizi gibi 2009'daki gibi sürücü de seçilemiyor.
Yapmanız gereken açılışta kernel parametresi olarak
*blacklist=nouveau*girmektir. Bunu her seferinde elle girmek mantıklı
olmayacağından
Sistem ayarları>açılış yöneticisini açıp Pardus 2011 için olan kısıma girin,
"Açılış seçenekleri" kısmına yukarıda ifadeyi ekleyin...