[Pardus-kullanicilari] Resimler ve video

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
13 Ara 2010 Pzt 13:11:12 EET

İyi günler olsun.

Az önce Pardus - Wiki'den " NASIL:Resimlerden slayt yapmak " başlığı altında
GWenviev programını okudum ve makalede bahsedilen *kipi-plugins* ve
*kdegraphics
eklentilerini kurdum ve programı bir kez daha çalıştırdım.
Makalede bahsedildiği üzere **" Eklentiler" - * " *Araçlar* " - " *MPEG
slayt gösterisi oluşturma* " yı seçmeye çalıştıysam da " *MPEG slayt
gösterisi oluşturma " seçeneğini bulamadım bir türlü.
Sanırım gereken programı buldum. Fakat bu sefer de programı kullanarak
resimlerden video oluşturma yöntemini bulamıyorum. Acaba programı kullanarak
nasıl video yapacağız? hani *" *MPEG slayt gösterisi oluşturma* " seçeneğini
bulsam sorun çözülecek gibi...

                                                    Serdar Özgür.