[Pardus-kullanicilari] 2011 Beta 2 ve harici disk.

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
6 Ara 2010 Pzt 13:55:14 EET

Hafta sonu usb den kurulumu ancak yeni bir bölüm yaratarak yapabildim. Diğer seçenekler çalışmadı. Kurulum tamamlandıktan sonra grub oluşmuyor. Sdb ve sdc üzerine grub kurmak mümkün değil. Bu durumda 2009.1 cd si işe yarıyor. Bu cd ile sistemi kurtar seçeneğini çalıştırdım. Grubu sdb üzerine kur dediğimde 2011 e ulaşabildim.

-----Original Message-----
From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Aydın Deniz Şenler
Sent: Friday, December 03, 2010 9:15 AM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] 2011 Beta 2 ve harici disk.

Kurulmasına kuruluyor da açılmıyor. En azından ben çalıştıramadım. Özellikle
grafik ekran açılmıyor, "kdm çalıştırılamıyor" diyordu bir yerlerde, hatta
bazen konsol komutlarını bile çalıştıramıyordu.
Dünkü güncellemeler sonrasında sabit diske kurmuş olduğum 2011 de hiç
açılmamaya başladı, ya yeniden kurulum yapacağım ya da bekleyeceğim artık.