[Pardus-kullanicilari] Virüsler ve Pardus :))

Musa DUR hurafeler at gmail.com
3 Ara 2010 Cum 15:10:09 EET

Bilgisayarımda windows xp yüklü idi ve virüs kapmıştı. bilgisayarım (laptop)
yarım ila bir saat açık kaldıktan sonra ekran aniden maviye dönüyor ve garip
bir mesaj ekranda belirdikten sonra bilgisayarım baştan başlatılıyordu.
Isınma sorunu zannedip (bilirsiniz laptoplar çabuk ısınır) portatif bir fan
aldım ve laptopun altına yerleştirdim. Aynı sorunun devam ettiğini görünce
bunun bir boot virüs oldugunu anladım. Bir sürücüme pardus yükledim.
Windows'u diğer sürücüde bıraktım. Bu virüsün pardusu etkilemediğini gördüm.
Ama açılışı windows üzerinden yapınca etkiliyordu. Bu virüs sadece bir-iki
kez pardusu bozmaya çalıştı ama başaramadı.:) Sadece görev çubuğunu alt
kısımdan üst kısma taşıdı -ben istemeden- ve ekranın yarısını karartıp yatay
çizgiler oluşturdu. Ancak ne var ki bilgisayarımı windows'ta yaptığı gibi
baştan başlatmayı başaramadı ve ben ekranın ortasına bir kez sol tıklayınca
ekran normale döndü. :)) Bu olayı sizlerle paylaşmak istedim. Benzer virüs
deneyimi olan arkadaşların maillerini bekliyorum.

--
456789