[Pardus-kullanicilari] Kurumsal günlük isolar

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
1 Ara 2010 Çar 10:12:54 EET

 Kurumsal günlük isoları   ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/nightly/Corporate2/install/i686/ adresinden takip ediyorum. En son 4 kasım görünüyor. Acaba yeni bir adres mi var?

Coşkun AKTAŞ

Verilerinizin güvenliğini sağlamak ve virüslerden kurtulmak için TÜBİTAK'ın yazdığı PARDUS işletim sistemini kullanabilirsiniz.
http://www.ozgurlukicin.com/

Ücretli Microsof Office yerine aynı görevi yapan ücretsiz Open Office kullanabilirsiniz. Böylece belgeleriniz sonsuza kadar okunabilir.
http://www.openoffice.org.tr/