[Pardus-kullanicilari] Error loading operating system hatası alıyorum.

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
1 Ara 2010 Çar 08:47:21 EET

Yanıt veren arkadaşlara teşekkür ederim.

Sorun çözüldü. Önce gparted ile hardiske format attım. Sonra ikiye böldüm. 2009-2 cd si ile kurulum yaptım. Açılışta yine aynı hatayı aldım. 2009-2 cd si ile sistemi kurtarma girişimim olumsuz sonuçlandı. 2009-1 cd si ile sistemi kurtarmayı denedim ve sistem açıldı. 2009-1 ile 2009-2 arasında grubta değişiklik yapılmıştı. Sanırım yazılımda bir yerde sorun var.