[Pardus-kullanicilari] Pardus'u Windows'tan USB'ye yazdırmak için bir araç

turgut reisfb turgutreisfb at gmail.com
25 Ağu 2010 Çar 00:11:22 EEST

Daha önce UNetbootin ile xp üzerinden Pardus iso kalıbını usb ye
yazdırmıştım  (sanırım 2009.1 di )forumda bununla konu ile ilgili msjlar
görünce tekrardan denemeye kadar verdim ama bir türlü beceremedim daha sonra
Win32DiskImager ile denedim ama yine olmadı sıkıldım geçtim pardusa
unetbootinle tekrar denedim yine sonuç başarsız daha sonra aklıma puding
geldi onla denedim yine sonuç başarısız amacım bunu bir şekide başarıp bir
nasıl belgesi yazmaktı ama bir türlü becerip usbden Pardus'u yazıp kuramadım
şimdi burada maddeler halinde devam etmek istiyorum;

1 ben mi beceriksizim :) (bence bu yüzden)
2 Pardus'un açılma yöneticisi yada başlangıç yöneticisi (artık her neyse) mi
farklı
3 UNetbootin bir çok dağıtıma uyumluyken neden Pardus'e uyumlu  değil
4 Puding in sonu ne olacak
5 benim donanımlarım mı uyumsuz
6 Biz usbden bir kaç tıkla kurulacak Pardus'a ne zaman kavuşacağız
7 2011 sürümde bu durum ile ilgili bir çalışma var mı
8 bla bla bla ............

fazla uzatmayım hepinize saygılar
--
*Herşey Siyah Bir Ekranla Başladı.*