[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 Yeni özellik istekleri. - Adlandirma sorunu.

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
19 Ağu 2010 Per 11:38:42 EEST

19 Ağustos 2010 10:03 tarihinde Aydın Demirel <aydindem at gmail.com> yazdı:

> Aslında listeye üye olup ordan devam etmek isterdim ama "camia" kelimesine
> bende ısınamadığım için vazgeçtim. Topluluk gibi güzel bir isimlendirme
> varken, camia ismi biraz kaba duruyor. Eğer bu şekilde camia olarak
> kalacaksa
> her yerde, bende sevgili topluluk yöneticilerimizin sıfatlarının "Camia
> Yöneticisi" olarak değiştirilmesini öneriyorum..
>
> iyi çalışmalar

Merhaba,

Pardus-Camia listesini yanlış yorumluyor / anlamış olabilirim ama bu gibi
konular için açılmadı mı o liste. Bir isminin de olması gerekiyordu haliyle
Hede, Mahmut, Topluluk ya da Camia, bunlardan biri seçilmiş. Gelen ikinci
mesaj da (denemeyi saymazsak ilk) bu isim yerine başka bir isim önerisi.

O listedeki bir kaç başlıkta çeşitli kavramların en iyi şekilde nasıl ifade
edileceğine dair tartışmalar yapılıyor. Fuppatzupalar, dedeler vb... Eğer
siz bu listede içinde bir şekilde bulunduğunuz / bulunacağınız ortamın
şekillenmesi gerçekleşirken orasının ismi X ben oraya girip fikrimi söylemem
derseniz, bence bu doğru olmaz. Asıl bunun için üye olup tartışmalı ve o X'i
değiştirmek için (çünkü bunun doğru olduğuna inanıyorsunuz ve bu yeterli)
çabalamalısınız. Herkes orası (o) X, Y olsun ben öyle şey ederim derse, o X
hep öyle kalır.

İyi günler,
Anıl.