[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 Yeni özellik istekleri. - Adlandirma sorunu.

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
19 Ağu 2010 Per 10:03:12 EEST

Aslında listeye üye olup ordan devam etmek isterdim ama "camia" kelimesine
bende ısınamadığım için vazgeçtim. Topluluk gibi güzel bir isimlendirme
varken, camia ismi biraz kaba duruyor. Eğer bu şekilde camia olarak kalacaksa
her yerde, bende sevgili topluluk yöneticilerimizin sıfatlarının "Camia
Yöneticisi" olarak değiştirilmesini öneriyorum..

iyi çalışmalar

Çarşamba 18 Ağustos 2010 günü (saat 23:15:24) Anıl Özbek şunları yazmıştı: