[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 Yeni özellik istekleri. -KANAAT ÖNDERİ ve CAMİA

selim ok selimok at gmail.com
19 Ağu 2010 Per 06:12:24 EEST

Merhaba,

bu konuyu sizinle daha önce de tartistim ve acikcasi ayni konunun pisirilip
pisirilip tekrar önümüze konmasi cok yazik oluyor. Daha önce de söyledim, bu
konu zaten pardus-camia listesinde tartisiliyor. Ben de isimden hosnut
degilim. Topluluk denmesi taraftariyim ve bu düsüncemi camia listesinde
isimlendirme konusunun tartisildigi baslik altinda bildirecegim.

Lütfen bagislayin ama tartisma seviyesini düsürüyorsunuz. Yapici bir
tartisma yöntemi degil bu. Konuyu siyasi mesajlarla bezemek, göndermeler ve
agir benzetmeler yapmak, belli meslek gruplarini kücümseyici tavirda
konusmak, isyankar ifadeler... Bunlarin hic biri sizi ulasmak istediginiz
noktaya yakinlastirmiyor bence. Söylemek istediginiz camia kelimesi yerine
topluluk ifadesinin kullanilmasi ise, bunu camia listesinde hali hazirda
tartisilan baslik altinda gayet sade bir dille ifade edebilirsiniz. Arkaniza
belli bir kullanici kitlesini toplayip onlarinda bu fikirlerini dogru yerde
ve dogru sekilde dile getirmesini saglayabilirsiniz. Inanin bir seyleri
degistirmek cok zor degil, fakat bu tartisma yöntemi ile kendi isimizi
zorlastiriyoruz.

Erkan Bey'in hareketini de tahrik edici buluyorum, pek fazla aciklama
yapmadan dogrudan polemik listesini isaret etmesi bulundugu konum itibari
ile pek dogru degil gibi.

Son olarak hem size hem de tüm liste ahalisine bir hatirlatmada bulunayim,
lütfen cevap olarak gönderdiginiz iletilerin basliklarini degistirmeyin.
Ayni baslik altinda gönderilmeyen iletiler birbirinden kopuk bir sekilde
görünüyor.

Iyi calismalar,
Selim

--