[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 Yeni özellik istekleri. - Adlandirma sorunu.

Husrev Ozayman husrev at ozayman.com
19 Ağu 2010 Per 00:47:04 EEST

2010/8/19 Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr>

> bu tartışmaya lütfen pardus-polemik'te devam edebilir misiniz? bu listenin
> konu ve kapsamı dışında konular...

Bence bitirmek daha doğru olur. Herkes için zaman kaybı. Canımı sıkan bir
iki mevzu vardı -arkadaşlar gibi- ben de listeyi rahatsız ederek burada dile
getirdim. Listede rahatsız ettiğim kişilerden özür dilerim. Pişmanlığımın
bir göstergesi olarak da yazdıklarıma cevap gelse dahi cevaplamayacağım.

--
Hüsrev Özayman