[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 Yeni özellik istekleri. - Adlandirma sorunu.

Oner Tekin oner.tekin at gmail.com
18 Ağu 2010 Çar 23:58:38 EEST

Bugünün Türkçesi ile o kadar çok Söylev var ki okumak isteyen için!
Çoğunlukla gençlerimizin yakın tarihimizden hiç haberleri yok. Türk Dili'ne
pek özen gösteren de yok. Yılda 15 - 20 kitap yerine 1 kitap bile okumayan
bir toplumda 'camia' sözcüğü de rahatlıkla  kullanılıyor doğal olarak.
Sevgilerimle
Öner Tekin