[Pardus-kullanicilari] YNT: Pardus 2008 Güncellemeleri Sona Eriyor - Pardus 2008 Yaşam Sonu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
14 Ağu 2010 Cmt 16:00:38 EEST

Bir ekleme yapmayı unuttum.
Geçen gerçekleştirilen bilmem ne zirvesinin (o kelimeye bir arkadaş sert
karşı çıkmıştı, sertliğine ve argümanlarına tam katılmasam da bence haklıydı
o nedenle bende kullanmıyorum) resimlerini inceledim.

Bu sıralarda yüz ifadelerine ve anlattıklarına kafayı takmış haldeyim ve
yakında becerebilirsem bu konuda bir fotoğraf sergisi açmayı düşünüyorum.

Sanırım bu sergide bu zirvede çekilen insan manzaralarının (yüz
ifadelerinin) tamamını sergilesek müthiş ilgi görür. Anlattıkları çok fena
çünki....

Ne kadar gergin hatlar, soğuk ifadeler, cansız gözler, sinirli duruşlar ve
zoraki gülüşler...

Bir sağlıkçı olarak benden söylemesi yüksek stres önce kendinize (kalbinize,
beyninize) sonra çevrenize zarar verir.