[Pardus-kullanicilari] YNT: Pardus 2008 Güncellemeleri Sona Eriyor - Pardus 2008 Yaşam Sonu

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
14 Ağu 2010 Cmt 15:50:30 EEST

Bugün sabah KMPlayer'de ses problemi ilgili sıkıntımı dile getirirken söze
"Sebebini anlayamıyorum ancak Pardus 2009.2'de tuhaf giden bir şeyler var
gibime geliyor." diye bir cümle ile başlamıştım. Demek ki rahatsızlık duyan
sadece ben değilmişim. İşin yürütücü tarafında tabiatı ile neler olup
bittiğini bilemiyorum ancak inşallah, her şey yolunda gider.

--
Ahmet AKMAZ

Karanlık ebedî değildir. Aydınlık günler için mücadele gerekir.