[Pardus-kullanicilari] pardus 2009'da oyunlar

pardus012009 at mynet.com pardus012009 at mynet.com
4 Ağu 2010 Çar 12:13:16 EEST

merhaba. ben pardus 2009'un ilk sürümünü yükledim. fakat
sabır kart oyunlarını göremiyorum. ayrıca 3 tane kullanıcı tanımladığım
halde, otomatik giriş hakkı olan kullanıcının oturumu açıldığında diğer
kullanıcılara geçemiyorum. ne yapabilirim? yardımcı olursanız sevinirim,
teşekkür ederim...

		Herkesin zevkle oynadığı oyunlar burada! Araba yarışları, Barbie
oyunları, savaş oyunları ve daha fazlası için hemen tıklayın!