[Pardus-kullanicilari] Pardus Camia Zirvesi

selim ok selimok at gmail.com
4 Ağu 2010 Çar 03:56:27 EEST

2010/8/4 Uygar UZUNHASAN <uygaruzunhasan at yahoo.com>

> Zirve yapılacak mı?
> Duyuruda verilen 4 Ağustos saat 12 ye bikaç saat kaldı.
> Katılacağım ama, yeri ve zamanı belli değil henüz.
> Katılmak niyetinde olan arkadaşlar ses verirse (veya vermezse) en azından
> kaç kişi biraraya gelecek, öğrenmiş oluruz.

Uygar Bey,

yanlis anlama olmasin diye bir noktaya dikkatinizi cekmek istiyorum. Erkan
Bey'in kullanici listesine gönderdigi ileti bir davetiye degildi. Dikkatli
okursaniz göreceksiniz ki; Erkan Bey öncelikli olarak böyle bir davetiyenin
yollandigini söyleyerek dolayli olarak tüm kullanicilari bu toplantidan
haberdar etmek istemis. Eger katilmaniz gerektigini düsünüyorsaniz
kendisinden davetiye talep edebileceginizi de yazmis kendisi. Eger davetiye
talep etmediyseniz toplanti ile ilgili detayli bilgileri almamis
olabilirsiniz.

Eger size bir davetiye gönderildiyse yada sizin talebiniz üzerine davetiye
aldiysaniz bu söylediklerimi dikkate almayiniz.

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/