[Pardus-kullanicilari] Masaüstü yok

selim ok selimok at gmail.com
3 Ağu 2010 Sal 21:29:57 EEST

Selamlar,

güncelleme yarim kaldiysa bu bir sorun yaratabilir. Bu nedenle güncellemeye
devam etmeniz gerekiyor olabilir.

Pardus acildiktan sonra alt+f2 'ye bastiktan sonra "konsole" komutunu girip
komut satirini acin (eger acilmazsa ctrl+alt+f2 ile gercek komut satirina
girip root kullanicisi ile giris yapin). Ardindan root haklarini alin "su -"
komutuyla. Son olarak "pisi up -y" ile güncellemeyi devam ettirin.

Güncellemeden sonra bilgisayari yeniden baslatin (yada ctrl+alt+f2 ile
gercek komut satirinda "service xdm restart" komutunu verin).

Bunlar sonuc vermezse baska cözüm arariz. :)

Iyi calismalar,
Selim