[Pardus-kullanicilari] Masaüstü yok

mücahit fatih yaraşlı myarasli at gmail.com
3 Ağu 2010 Sal 21:19:15 EEST

Arkadaşlar bir kaç gün önce çok uzun zamandan beridir güncelleme
yapmadığımdan güncelleme yapacağım tuttu, tutmaz olaydı. Güncelleme yaparken
bilgisayar takıldığı için iptal ettim kapattım. Bir sonra ki gün bilgisayarı
açmaya çalıştığım da bilgisayar "Pardus mu windows mu başlasın"  kısmından
sonra parolayı sorması yarım saatten fazla sürdü ve hala öyle açıldığında da
masaüstü tümüyle kayıptı simsiyah bir ekran beni karşıladı. Alt+F2 yapıp
istediğim tüm programları açıp kullanabiliyorum
(Firefox,amarok,dolphin...vs) ama "plasma" diye bişi açmıyor yada kde4 diye
yazdığımda da öyle bişi çıkmıyor velhasıl bu şekilde çok mağdur durumda
kaldım. Nedense Pardusu her güncellemeye çalıştığımda başıma bir iş geliyor.
(Bu arada bilgisayarım Asus A-3 serisisnden 4-5 senelik bir bilgisayar acaba
kde yi falan mı kaldıramıyor?bilmiyorum belkide güncellemeyle de alakası yok
bilemiyorum.)
Bir çözüm bulabilen paylaşırsa çok sevinirim.

Mücahit Fatih YARAŞLI