[Pardus-kullanicilari] NVClock

özgür koşar ozkos3 at gmail.com
2 Ağu 2010 Pzt 21:31:03 EEST

       Dediklerinizi yazıp kaydedip çıktım.Daha sonra konsoldan nvclock
programına

girdim.'' nvclock -n 617 '' komutunu verdim ve sonuçta yine aynı cevabı
aldım.

Sanırım programın G98 A2 Gpu' sun

Pardus 2009-2 ile bir uyum sorunu var.

Çünkü Ubuntu' da bu programı arayüzü ile kullanıyorum

başarılı bir şekilde.