[Pardus-kullanicilari] NVClock

Caner Güral cgural at gmail.com
2 Ağu 2010 Pzt 12:01:44 EEST

özgür koşar şöyle yazmış (02-08-2010 08:36):
> ((   Error: NVClock doesn't offer lowlevel overclocking on
> NV50/G8x/G9x/GT200 hardware (yet).
>       If you want to overclock your card using the Nvidia drivers
> instead add the line:
>       Option "Coolbits" "1" to the screen or device section in your
> xorg.conf and then try NVClock again.   ))
>
> Konsolda bu satırlar çıkıyor.internetdende ''Coolbits'' '' 1'' yazan
> yeri 1 olarak tanımlayın
>
> diyor daha sonra NVClock programına girin diyor.Ben konsoldan ulaşıyorum
> programa arayüze
> ulaşamıyorum.Ne yapmalıyım?

Nvclock kartınızı desteklemediği için bu değeri giremiyor. Yönetici
haklarıyla /etc/X11/xorg.conf dosyasını açın ve "device" ya da "screen"
bölümünün altına

Option  "Coolbits" "1"

değerini girin. Şöyle bir örnek verilebilir sanırım:

Section "Device"
    Identifier  "VideoCard"
    Driver  "nvidia"
    Option  "NoLogo" "true"