[Pardus-kullanicilari] (Mono C#) Bir programın çalıştırılma şekli nasıl test edilebilir?

Serkan KURT ssserkkk at yahoo.com
26 Nis 2010 Pzt 18:11:37 EEST

Evet C# 'da kullanıcı id'sini alabiliyorum. Fakat program root yetkisi gerektiriyor. root yetkisi ile çalıştırınca da root id'sini elde ediyorum. Yapmaya çalıştığım programın conf.d/local.start'a girdisini yaptıktan sonra sistem açılışında çalıştırdığımda farklı, herhangi bir kullanıcı root yetkisi ile çalıştırdığı zaman farklı işlemler yapması.
Ne kadar doğru olur ama x oturumunun açılışındaki dosyalardan birini test etmeyi düşündüm fakat araştırmayı sonraya bıraktım.
Şu an sorunu farklı argümanlar alarak atladım.

İlginiz için teşekkür ederim..