[Pardus-kullanicilari] pardus 2009.1 intel VGA 3150 ekarn kartını tanımıyor

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
25 Nis 2010 Paz 00:13:24 EEST

selam arkadaşım  ekran ayarlarını kurcalayıp çıkarken kaydetmeni yada sana bir uyarı kutucuğu bildirmesi lazımdı
bu uyarı kutucuğunda anlamsızda gelse sana gerek duyacağın bir program adını ingilizce olarak veriyor sen bu adı paket yöneticisine yazarak  ağda ara tıklayıp paket yöneticisinden bulup kurman gerekiyor  eğer yoksa bende pek bilmiyorum inşallah işine  yarar çünki aynı sorun bendede vardı n videa  ekran kartımı kullanamıyordum her ayar yapıp çıktığımda bir şeyler yazıyordu hocalarıma sordum aynı bu şekilde anlattılar meğerse  ekran kartının  3d desteğini ve performansını geliştirmek için bu programcığa ihtiyacı varmış  kurdum ve şimdi sorun yok bir denemeni tavsiye ederim olmazsa  anartının  web sitesinden  srücüsünü indirmen gerekli  ama pardus linux olanını saygılar selamlar