[Pardus-kullanicilari] pardus 2009.1 intel VGA 3150 ekarn kartını tanımıyor

i a zonguldak37 at hotmail.com
24 Nis 2010 Cmt 20:43:55 EEST

değerli pardus gönüllüleri arkadaşlar

ben kısa bir süre öncede aynı bu sorunumu buraya yazdım

ama benim sorunuma somut bir cevap veren olmadı

sorunum devam ediyor.

benim donanımım şöyle

intel D510MO atom çift çekirdek  3150 VGA onboard ekran kartlı anakartim ve samsung 19 inç lcd monitörüm var

tüm işletim sistemlerinde sorunsuz çalışıyor ama pardus 2009.1 kurdum

kurulum sorunsuz kuruluyor ama ekran kartını bir türlü tanımıyor.sistemi

en son güncelleme yaptım fakat yine aynı ekranı tanımadı ekranın olması gereken çözünürlük

1400x900 ama bendeki çözünürlük sadece 800x600 başka secenek yok

sagolsun ki arkadaş biraz yardımcı oldu ama sorunum düzelmedi intel driverlerini destekliyoruz

dediler ama yine aynı bendeki ekran kartı yeni çıktı acaba ondanmı 3100 destekleniyor ama

3150 desteklemiyor bana bu konuda ardımcı olan varsa burada çok sevinirim

ben daha önceki bilgisayarlarımda hiç sorun yaşamadım muntazam çalışıyordu pardus

lütfen arkadaşlar eğer desteklenmiyorsa yeni sürümde bu kartın sürücüsünü ekleyebilirlermi acaba

yakında netbook larda bu ekran kartı çoğalacak herkez yararlanabilir pardus tan inşallah

teşekkür ederim şimdiden yardımlarınız için

saygılarımla

ibrahim akpınar

Yeni Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.
http://windows.microsoft.com/shop