[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
24 Nis 2010 Cmt 08:15:17 EEST

Arkadaşım
Pardus 2009.1 iso kurulum CD si ile Masaüstüne de Dizüstü bilgisayara da
rahatlıkla kurabilirsiniz eğer disüstü bilgisayarlarda CD/DVD wrighter
varsa. Masa üstü bilgisayarlarda çok değişik kombinasyonda olanlarına
kurulum yaptım hiçbir problem yaşamadım.Dizüstü olarak Toshiba ve
Fujitsu-siemens e kurdum yine problemle karşılaşmadım.Dizüstü bilgisayarlar
da masaüstü bilgisayarlardan pek farklı değil onun için bir problem
yaşıyacağınızı zannetmiyorum.
Dizüstü bilgisayarların teknik detaylarını belirtmiş olsaydınız daha detaylı
bilgi verebilirdik. En uç noktadaki dizüstü bilgisayarda ender olarak
wireles kartınızı veya ekran kartınızı görmeye bilir bunlarıda depodan
kurarak aşabilir veya wirelees kartınızı ndiswrapper programı üzeri windows
driver ı ile kullanabilirsiniz.
Windows office 2007 isminde anlaşılacağı gibi bir windows programı. wine
programı üzerinden Pardus da çalışır mı ? çalışınca tüm fonksiyonlarını
kullanabilirmisiniz ? Bunlar için bir fikir yürütmek imkansız denemediğimden
dolayı.
Evde Open Office kullanıyorum Ağustos 2009 dan beri hergün Site Yönetiminde
windows kullanmak durumunda kaldığım için Windows Office 2003 kullanmak
konumunda kalıyorum. Benim şahsi görüşüm iki office programı arasında pek
öyle abartılacak farklılık veya alışkanlık bahane edilecek kadar kullanım
zorluğu yok.<birtek bariz fark görsellik (biri makjajlı hanım diğeri
makjajsız hanım). Kolaylıklar ve iyi günler