[Pardus-kullanicilari] Kurumsal 2

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
23 Nis 2010 Cum 22:05:12 EEST

selim hocam selamlar  ben pardus 2009.1 i kullanıyorum ve arkadaşlarıma tanıttım  kendi masa üstü bilgisayarımı sökerek
bir şirketin  bilgisayarlarıyla karşılaştırdık  fakat şirkettekiler  disüstü olduğundan  kurulum yapmadım
acaba iso olarak masa üstü  pcme indirdiğim bu  pardus 2009.1 cd si ile diz üstü bilgisayarlara kura bilirmiyim  yoksa ayrı bir  cd daha indirmem gerekiyormu ayrıca donanımda problem yarata bilirmi  yardım ederseniz sevinirim
ayrıca bu şirket  windows ofice 2007  programı kullanıyor  bende karşılık olarak pardusun içindeki open ofice org yi  tanıttım beğendiler  ama alıştıkları bir  program olduğundan bu ofice 2007 programını pardusda çalış tıra bilirmiyiz
yani pardus2009.1 işetim sistemine  ofis2007 programını yükleye bilirmiyiz  bilginiz varmıdır acaba eğer bir problem olmazsa yaklaşık 15 dizüstü bilgisayara pardus kuracağım  hedefim şirketler  hem hızlı yayılıyoruz hemde ayrıcalık oluyor ;)
herkes pardus kullanmalı
şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim saygılar selamlar