[Pardus-kullanicilari] Disk bölümlerini bağlama ya da yetki hatası!...

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
20 Nis 2010 Sal 19:54:42 EEST

20 Nisan 2010 19:15 tarihinde H.Adil Dönmez <adildonmez at gmail.com> yazdı:

> Merhaba.
>
> Bu sıkıntı üçüncü, kez karşıma çıkıyor. Listeye birkaç kez yazdım ve hatta
> birinde hata kaydı da yaptım. Ama  çözümü bırakın sorun teşhis bile
> edilemedi.
>
> Sistemimde 250 gb.boyutunda 2 ayrı disk var. Pardus bunları sda ve sdb
> olarak adlandırıyor. (sdb)'yi bölümlemedim. Ntfs formatlı olarak 250
> gb.boyutuyla depo olarak kullanıyorum. (Sda) diskinde ise (şu anda) 4 ayrı
> bölüm var:
>
> 1.Ntfs formatlı 100 gb.boyutlu Win XP
> 2.Ntfs formatlı 100 gb.boyutlu Depo Alanı
> [...]
Selamlar Adil bey, benim bir defa elektrik kesintisi sonrası başıma gelen
bir durum bu, önyükleme menüsünde F3-Diski Kurtar seçeneği ile açılış
yaparak PARDUS_ROOT bölümünü denetledim ve diğer ext bölümleri de KDE Disk
Bölümü Yöneticisinden "Ayır" ve "Denetle" yaptım, "sudo  /bin/rm
/etc/mtab*" komutunu çalıştırdıktan sonra yeniden başlattım.

Ama sizin durumda elektrik kesintisi gibi olağan dışı (aslında TR için
olağan) bir durum olmadığına göre başka bir hata olabilir.

--
Ali E.İMREK