[Pardus-kullanicilari] Çoklu kde oturumu açmak

** ** forum_forum at mail.ru
20 Nis 2010 Sal 17:24:08 EEST

Büyük ihtimalle ekran kartı sürücüsündendir. Normalde kde içinden
menü>çıkış>yeni kullanıcı olarak oturum dediğinizde paralele bi oturum açam.
Giriş bölümüden kapat>oturumu sonlandır dedinizmi kapatır. Ekranlar arasında
geçişide ctrl+alt+F7 (ana oturum) ctrl+alt+F8 ikincil ve bu sırayla diğerleri.
Eğer ekran geçişlerinde sorun varsa dediğim gibi ekran kartı sürücüsündendir.
Ati veya nvidia ekran kartı varsa pisiden sürücüyü kurun. Diğer ekran
kartlarında ise intel veya ss mesela biosdan ekran kartı hafızasını çığaltmayı
deneyin. Normalde 128 Mb hafıza rahat çalışması için yeterli oluyo. Sistem
hafızası da düşükse 512 Mb veya daha az bu da sorun olabilir.

Salı 20 Nisan 2010 günü (saat 13:59:55) ahmet nal şunları yazmıştı: