[Pardus-kullanicilari] amsn kullanımı

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
18 Nis 2010 Paz 00:02:19 EEST

hocam çok teşekkür ederim allah razı olsun  şimdi kuruyorum
tekrar teşekkürler

Date: Fri, 16 Apr 2010 18:43:14 +0300
From: sofamor at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] amsn kullanımı

Ben depodakini kullanıyorum
pisi info skype
Yüklü paket:
İsim: skype, sürüm 2.1.0.81, yayım 17, inşa 1
Özet: P2P VoIP istemcisi
Açıklama: Skype bilgisayarınızdan aramalar yapmanızı ve metin iletileri göndermenizi sağlayan bir yazılımdır.

Bileşen: network.chat
Sağladıkları:
Bağımlılıkları: qt libXv libv4l libXext alsa-lib libXScrnSaver
Dağıtım: Pardus Corporate, Dağıtım Sürümü: 2
Mimari: i686, Yerleşik Boyut: 24.90 MB

Kurmak için konsolda

sudo pisi it skype
Ya da paket yöneticisinden iletişim araçları altında skype bulunur ve kurulur.
Gerisi Mucip beyin anlattığı gibi.