[Pardus-kullanicilari] Pardsu 2009.1 intel VGA 3150 ekran kartı sorunu

i a zonguldak37 at hotmail.com
14 Nis 2010 Çar 18:04:56 EEST

 degerli fatih aşıcı bey ve ali erkan imrek bey
öncelikle benim sorunumla ilgilendiğiniz için çok teşekkur ederim

fatih beyin istediği ekran kartı çıktısını aldım yolladım buraya ama 40 mb buyuk olduğundan moderator onayı bekliyor onay verildikten
sonra yayınlanacak uyarısı geldi bana  2 gundur onay gelmedi burada  yayınlanmadı
bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz bana

yada çıktıyı size nasıl gönderebilirim
değerli ali erkan imrek bey bende sizin dediğiniz driver sürücüsü mevcut ama çözünürlük yine aynı tanımıyor

saygılarımla

Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.
http://windows.microsoft.com/shop