[Pardus-kullanicilari] Anolok Tv kartım webcam çıkışması?

fahri donmez fahridon at gmail.com
27 Eyl 2009 Paz 12:36:22 EEST

Çalıştır "xawtv"şeklinde veya bilgisayarınıza bağlı bir webcam var ise
"xawtv -c /dev/video1" komutu ile programı çalıştırabilirsiniz.

Tvtime varsayılan video aygıtı olarak /dev/video0 olarak tanımlı gelir
ve çoğunlukla webcam video0 olduğundan Tvtime dan görüntü alamaya
bilirsiniz.
/home/kullanici_adiniz/.tvtime/tvtime.xml dosyasına

"<option name="V4LDevice" value="/dev/video1"/>"

kodunu ekleyerek tv kartınızı programa tanıtın.