[Pardus-kullanicilari] Anolok Tv kartım webcam çıkışması?

Aydın Özcan gsforosman at gmail.com
27 Eyl 2009 Paz 12:04:31 EEST

  Tv kartım
05:05.0 Multimedia controller: Philips Semiconductors SAA7134/SAA7135HL
Video Broadcast Decoder (rev 01)
daha önce de tv kartımı nasıl tanıtırım diye yazmıştım cevap veren
arkadaşlara teşekkürler.
Pardus 2009'da tv kartımı taktıktan sonra bir işlem yapmaya gerek yok.
Ses için bir ara kablo ile
gayet güzel çalışıyor. Şu an benim problemim Webcam'ı takılı olduğu
zaman ilk önce webcamı
görüyor tv kartını çalıştıramıyorum. Tv için kullandığım program Tvtime
diğerlerinde de denedim
aynı sonuca ulaştım bunun için ne yapabilirim.
webcam
Bus 003 Device 002: ID 0ac8:303b Z-Star Microelectronics Corp. ZC0303 Webcam
Yardımınızı bekliyorum  teşekkürler.