[Pardus-kullanicilari] Kullanıcı şifresini sıfırlamak

hadildonmez at mynet.com hadildonmez at mynet.com
25 Eyl 2009 Cum 17:39:39 EEST

Merhaba.

Pardus 2009'da şifre değiştirmek istedim. Sistem ayarlarındaki yerini
bulup "parola değiştir" düğmesine tıkladım. Önce eski şifremi, sonra iki
kez yeni şifremi istedi; girip "tamam"ı tıkladım. "Yeni şifrenin 8
karakterden fazla olduğunu, bunun bazı yerlerde sorun çıkarabileceğini
belirten bir uyarı verdi. Uyarının altında "şifreyi bu şekilde belirle" ve
"değiştir" gibi iki ayrı seçenek vardı. Değiştirip daha kısa bir şifre
belirlemek için "değiştir"e tıkladım ve şifrem gitti... Şimdi eski şifremi
de belirlediğim yeni şifreyi de kabul etmiyor.

Kullanıcı şifrem olmayınca, en basit işlemleri yapabilmek için bile
yetkili kullanıcı şifresini girmek zorunda kalıyorum. Acaba şifreyi
sıfırlayıp yenisini tanımlamanın yolu var mıdır?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.