[Pardus-kullanicilari] Ubuntu tabanlı Pardus

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
25 Eyl 2009 Cum 10:16:24 EEST

Merhaba

Hüseyin Bey'in 2009.1 için yaptığı yorumlara katılıyorum. KDE 4.3.x
masaüstüyle gelecek olan 2009.1 hem yeni özellikleriyle hem de daha kararlı
çalışmasıyla bence çok daha oturmuş bir sistem olacak. Ayrıca yoğun bir çaba
gösterip büyük emeklerle paket derleyen geliştirici arkadaşlarda depoya yeni
paketler ekleyerek kullanıma sunmaya devam ediyorlar. Bence 2009 şu an
kullanılmaya başlanmalı ve KDE 4 kullanımına alışılmalı. Sonrasında 2009.1
çıktığında onun yeni özelliklerine adapte olmakta kolay olacaktır.

İyi çalışmalar.

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Linux kullanın!

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK