[Pardus-kullanicilari] linux hakkında

What you get is Not what you see wyginwys at gmail.com
23 Eyl 2009 Çar 16:29:16 EEST

2009/9/23 ismail Aslan <mail at linuxhaberleri.com>:
> Faik bey ilginizden dolayı teşekkür ederim Ben bu hız olayına online
> sinema izleme yüzünden takıldım kaldım. Bilgisayarımda linuxta var
> windowsda. Online film izlerken bazen windowsda  takılma olmadığını
> gördüm. Sonra bu testi denedim. Sonuçlar dikkate değerdi. Tabi siz biraz
> yüreğime su serptiniz linux adına. Firefoxun ön belliğini değiştirdim
> linux dağıtımımı değiştirdim sonuçlar değişebiliyor.
> Tam araştırmaya muhtaç birkonu bence bu.

Online film izlerken olusan gecikmelere bakarak browserin hizli olup
olmadigina karar vermek cok uygun degil sanirim. Cunku online filmin
hizi karsi tarafin yogunluguna, sizin yogunlugunuza bagli olan bir
sey.
Bu testi de kim yapmis? ne kadar dogru olcuyor? Neyi olcuyor? Linuxu
olcuyor mu olcmuyor mu?(Ki olcmuyormus) Gibi sorulara once cevap
vermek lazim.Internette gordugunuz her teste inanmayin.
Kaldi ki firefox linuxta calisan onlarca browserdan biridir. Onun
yavas olmasini (ki degil) linuxun yavas olmasiyla irtibatlandirmak cok
dogru olmaz herhalde.