[Pardus-kullanicilari] pardus 2009 açılış yöneticisi sorunu

sule toker suletoker at gmail.com
20 Eyl 2009 Paz 22:57:48 EEST

Merhabalar

Sistemimde Pardus 2009 kurulu. Açılış yöneticisinde çeşitli değişiklikler
yaptıktan sonra (yeni tema kurma, değiştime v.s) bilgisayarı kapatıp
açtığımda farklı bir login ekranıyla karşılaştım. Arka planı siyah, username
ve password alanı olan bu ekranda login olduktan sonra direk konsola düşüyor
ve grafik ekran açılmıyor. Konsolda birkaç komut denedim grafik ekrana
ulaşmak için ama hiçbirisi olmadı. Grafik ekrana nasıl ulaşabilirim ve neden
login ekranım değişti ?
Yardımcı olursanız çok sevinirim.

İyi çalışmalar...