[Pardus-kullanicilari] linux hakkında

ismail Aslan mail at linuxhaberleri.com
20 Eyl 2009 Paz 15:13:18 EEST

Linuxa geçen ve mutlu olan arkadaşlardandım ama geçenlerde beni üzen bir
olay oldu.
http://service.futuremark.com/peacekeeper/index.action adresinde web
tarayıcıların hızlarını ölçmek mümkün 5 dakikada işletim sisteminizdeki
web tarayıcınızın hızını ölçmeniz mümkün.
Benim bilgisayarım ve işletim sistemlerimdeki sonuçlar aşağıdaki gibi.
Linux mint işletim sistemi (stabil pardusda basket programı hatalı
olduğundan kullanmıyorum.)
firefox  701
Konqueror 4,3  863
Opera 10,0 977
Seamonkey 272
Galeon 705
Epiphany 707

Vista işletim sistemi (aynı bilgisayara diğer partitasyonda)
Google Chrome 1936
Safari 2360
İnternet Explorer 499
firefox hata verdi
internet explorer hız bakımından linux işletim sistemindeki
tarayıcılardan aşağıda olmakla birlikte linux un en hızlı tarayıcısı
vistanın en hızlı tarayıcılarını geçemiyor.Peki kim yavaş bir tarayıcıda
çalışmak ister?Yada linuxta bu dezavantaj nasıl aşılır bilen var mı?

 Linux için bir dezavantaj sözkonusuymuş öğrendiğim kadarıyla
sitelerdeki flash kapalı kod olması dolayısıyla linuxta hız problemine
neden oluyormuş.