[Pardus-kullanicilari] Açılış ve kapanışla ilgili sorun (tekrar)

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
18 Eyl 2009 Cum 10:20:52 EEST

Teşekkürler Kaan bey eve gidince deneyeceğim...enteresan olan 3 adet
laptopta da bu sorun oluştu, zaman içinde...bu arada bir bilgi; bu sorun her
seferinde Sistem Ayarları > Gelişmiş > Giriş Yöneticisinde herhangi bir
ayarı değiştirdiğimde oluyor. Ön tanımlılıarı geri yüklesem de sorun
çözülmüyor. Bir yerlerde, sistemi bir önceki konuma geri yükle diye bir
seçenek vardı diye hatırlıyorum (Windows vari) fakat bulamadım.