[Pardus-kullanicilari] Açılış ve kapanışla ilgili sorun (tekrar)

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
18 Eyl 2009 Cum 10:06:59 EEST

Konunun bir çözümü olmayabilir ancak şunu genede konsolda sırasıyla dener
misiniz?

su -
pisi dc
pisi clean
pisi check (Bu evrede hatalı paketleri bir yere not alın)
pisi rm hatalı_paket_adı --ignoredep
pisi it hatalı_paket_adı (Son 2 basamağı hatalı bütün paketler için tekrar
edin)

Kurduğunuz cd veya usb'de ki verilerden kaynaklanan bir hata ise bu şekilde
gidermiş olacaksınız.

Kolaylıklar,
Kaan