[Pardus-kullanicilari] Konqueror Sorunları

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
18 Eyl 2009 Cum 09:08:05 EEST

18 Eylül 2009 Cuma 03:12:38 tarihinde Ercan ÇETİN şunları yazmıştı:

>  Konqueror web için yetersiz ve kullanmaya gerek de yok. Firefox gibi bi
> mükemmeliyet varken hee olaki onu da beğenmiyorsan Opera kullanabilirsin

Hemen her site için Konqueror kullanıyorum çok uzun zamandır ve pek memnunum.
Bazı eksiklikleri var, bu da az sayıda sitede ortaya çıkıyor. O sitelerde,
mecburen, Firefox kullanıyorum. Ama Konqueror'u özellikle KDE tümleşikliği,
hafifliği, hızı, sadeliği vb nedenlerle pek seviyorum. Bu arada Firefox
kullanırken çok fazla eklenti, çıkıntı vb kullanmadığımı vurgulayayım...

ET