[Pardus-kullanicilari] TTnet Müzik ve Pardus 2009

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
18 Eyl 2009 Cum 06:04:21 EEST

Merhaba arkadaşlar ben ttnet müzikten beya bir müzik indirdim ama pardus
2009 da bunları çalıştıramıyorum. Windows Media Player dışında hiç bir müzik
programında çalıştıramadım. Amarok başta olmak üzere tüm media oynatıcıları
denedim ama başaramadım. Playonlinux ile media player 10 u kurdum ama o da
çalışmadı şimdi yürütülüyor sekmesine geldiğim zaman program hata verdi ve
kapatılacak şeklinde hata veriyor. Bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz
?

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ