[Pardus-kullanicilari] Bu saçma mail listesinede pardusunada tüküreyim........

Cemal KIRKPINAR cemal182 at msn.com
15 Eyl 2009 Sal 22:55:45 EEST

Ünal Bey tespitinize katılıyorum.

Date: Tue, 15 Sep 2009 22:13:34 +0300
From: sofamor at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]	Bu saçma mail listesinede pardusunada tüküreyim........

Şimdi garip bir durum ortaya çıktı..
Çağatay beyin ne kadar ve nerede sorunlarını dile getirdi ve ne kadar cevap aldı, takip etmedim.
Kendi sözlerine güvenden yola çıkarak;
Öfkelenip sinirlenince ve bunu da buraya aktarınca sorunlarına birden cevap alır oldu... :)

"Öfkelenip agresifleşince sorunlarına cevap alabilme ihtimalin artar" mesajı mı oldu bu?
Sağlıcakla.....
:D