[Pardus-kullanicilari] Bu saçma mail listesinede pardusunada tüküreyim........

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
15 Eyl 2009 Sal 22:13:34 EEST

Şimdi garip bir durum ortaya çıktı..
Çağatay beyin ne kadar ve nerede sorunlarını dile getirdi ve ne kadar cevap
aldı, takip etmedim.
Kendi sözlerine güvenden yola çıkarak;
Öfkelenip sinirlenince ve bunu da buraya aktarınca sorunlarına birden cevap
alır oldu... :)
"Öfkelenip agresifleşince sorunlarına cevap alabilme ihtimalin artar" mesajı
mı oldu bu?
Sağlıcakla.....
:D