[Pardus-kullanicilari] virt-manager hata veriyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
12 Eyl 2009 Cmt 02:47:35 EEST

2009/9/11 Hasan Alp İNAN <hasan at trlinux.org>

> Şu an benim için acelesi yok konsoldan kullanıyorum. Vaktiniz müsait
> olduğunda rahatça ilgilenirsiniz.

Hasan Bey, sorunu buldum, ugyulamanin PolicyKit entegrasyonunda bir dava
var. Sorun tamam da cozum henuz yok. Gecici olarak:

1) kendi kullaniciniz ile:

virt-manager  -c  qemu:///session

diyerek calistirmayi deneyin. calisiyor mu?  (qemu:///system icin gene hata
verecek gormezden gelin).  Bu normal kullanici qemu-kvm olarak
kullanilabilir sanirim. Ag metodlari sinirli ve nispeten daha yavas olur.

2) konsolda root olup ( su  -  ) sonra  virt-manager  dediginizde calisiyor
mu?

Ayrica sudo veya xdg-su ile de denenebilir, ornegin:
xdg- su  -c  virt-manager

Deneyip bilgi verirseniz sevinirim. PolicyKit konusuna ayrica bakicam.
Yapamazsak eski tas eski hamam wheel veya virt grubuna tam erisim
verebiliriz.

--
Emre