[Pardus-kullanicilari] virt-manager hata veriyor

Hasan Alp İNAN hasan at trlinux.org
11 Eyl 2009 Cum 15:23:01 EEST

Merhaba Emre bey,

Şu an benim için acelesi yok konsoldan kullanıyorum. Vaktiniz müsait olduğunda
rahatça ilgilenirsiniz.

İlginiz için teşekkürler. Kolay gelsin.

11 Eylül 2009 Cuma günü (saat 13:45:19) Emre Erenoglu şunları yazmıştı:

--

Hasan Alp iNAN
http://trlinux.org

"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."

Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK