[Pardus-kullanicilari] bilgisayar kapandıktan sonra dönen fan

Cihan Kaya kayacin at gmail.com
11 Eyl 2009 Cum 17:51:00 EEST

İyi günler. Compaq presario CQ60 dizüstü kullanıyorum. Freequick marka
adaptörlü usb hub bilgisayara takılıyken bilgisayarı kapattım. Bilgisayar
kapandı kapanmasına ama fan dönmeye devam etti. Ayrıca touchpadi açıp
kapmaya yarayan düğmenin ledi yanar durumdaydı ve kart okuyucunun ledi de
hızlı bir şekilde yanıp sönüyordu. Usb hubı bilgisayardan ayırıp geri taktım
(bilgisayar kapalı). Bu sefer fan çalışmadı ama ledler gene aynı şekilde
yanmaya başladı. Durum pek Pardus ile ilgili değil gibi ama genede sormak
istiyorum. Bu durum bilgisayar için sorun oluşturur mu?
Bu arada bir ekleme yapmam gerek:  bu durumların hepsi bilgisayar fişe
takılıyken oldu. Bilgisayar fişe takılı değilken herşey normal.

--
Özgürlük için...  http://www.pardus.org.tr/