[Pardus-kullanicilari] Pardus-2009 grafik ekran açılmıyor

ramazan rkarakas43 at gmail.com
12 Eyl 2009 Cmt 03:32:44 EEST

On Thursday 10 September 2009 11:35:49
pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr wrote:
>  PAE kerneli kurmuşsunuz ama PAE kernel için ilgili sürücü (sanırım nvidiai
> ekran kartınız var) kurulu olmadığı için sistem açılmıyor. Grub menüsünde
> PAE olamayan bir kernel seçerseniz sisteminiz açılıyor olmalı.
>
>  PAE kernel kullanmak istiyorsanız (bilgisayarınızda 4GB ya da daha fazla
> RAM var ise) ilgili pae modul paketini kurmanız gerekiyor

	Arkadaşlar daha önce grubta pae desteği olmayan kernel vardı. fakat ben
findowsa format atınca grub tamamen kayboldu. PARDUS-2009 CD ile sistem
kurtarma ve Grubu kurma işini yaptım. Bu kez de Grub menusunde normal
kernelli kayboldu sadece 1 adet pae destekli seçenek, 1 adet findows ve 2
adet de PARDUS-2008-2 depug seçeneği ile birlikte oluştu. Ve ben bu durumda
hiç sorunsuz nerede ise 5 gün kadar kullandım.
 	Ayrıca ekran kartım Ati RV410 [Radeon X700 Pro (PCIE)
Yardımlarınızı bekliyorum. TEŞEKKÜRLER